Mes vertiname jūsų pasitikėjimą ir norime, kad būtumėte patenkinti kiekvienu pirkiniu. Dėl to rūpinamės ne tik aliejaus kokybe, bet ir skaidriu, aiškiu pirkėjo aptarnavimu.
Elektroninės parduotuvės taisyklės
1. Bendrosios nuostatos
1.1. Šios taisyklės nustato prekių pirkimo–pardavimo sąlygas tarp el. parduotuvės www.graikiskasaliejus.lt (toliau – Pardavėjas) ir vartotojo (toliau – Pirkėjas), įsigyjančio prekes internetinėje svetainėje.
1.2. Užsakydamas prekes Pirkėjas patvirtina, kad susipažino su šiomis taisyklėmis ir su jomis sutinka.
1.3. Pardavėjas pasilieka teisę keisti taisykles, apie tai iš anksto informuodamas svetainėje.
2. Pirkimo–pardavimo sutartis laikoma sudaryta, kai Pirkėjas suformuoja užsakymą, jį apmoka ir Pardavėjas patvirtina užsakymą el. paštu.
2. Pirkėjo teisės ir pareigos
3.1. Pirkėjas turi teisę įsigyti prekes pagal šias taisykles.
3.2. Pirkėjas privalo nurodyti tikslius duomenis ir užtikrinti jų teisingumą.
3.3. Pirkėjas privalo laiku apmokėti už prekes ir jas priimti.
3. Pardavėjo teisės ir pareigos
4.1. Pardavėjas įsipareigoja pateikti išsamią ir teisingą informaciją apie siūlomas prekes.
4.2. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes per nustatytą terminą.
4.3. Pardavėjas turi teisę laikinai ar visam laikui sustabdyti veiklą arba keisti svetainės funkcionalumą.
4.4. Pardavėjas turi teisę atsisakyti vykdyti užsakymą, jei Pirkėjas pažeidžia šias taisykles.
4. Prekių pristatymas
Šiuo metu prekes pristatome visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje.
4.1 Pristatymo būdai
Siūlome šiuos prekių pristatymo variantus:
Kurjeriu į namus ar darbovietę – prekes pristato mūsų partneriai (kurjerių tarnybos, tokios kaip DPD, Omniva ar Venipak);
Atsiėmimas vietoje – galite atsiimti užsakymą Vilniuje, mūsų nurodytoje atsiėmimo vietoje. Atsiėmimo laikas suderinamas iš anksto el. paštu ar telefonu.
4.2 Pristatymo terminas
Prekės įprastai pristatomos per 2–5 darbo dienas nuo apmokėjimo patvirtinimo.
Kai tik išsiunčiame jūsų užsakymą, atsiunčiame pranešimą el. paštu su siuntos sekimo numeriu (jei toks galimas).
Pristatymo terminas gali kisti dėl kurjerių užimtumo, švenčių laikotarpių ar nenumatytų logistikos trikdžių.
4.3 Pristatymo kaina
Tiksli pristatymo kaina nurodoma atsiskaitymo metu, prieš patvirtinant užsakymą.
Atsiėmimas vietoje – nemokamas.
Galime taikyti nemokamo pristatymo akcijas, kai pasiekiama minimali užsakymo suma (pvz., nuo 40 €). Apie tai informuojame svetainėje ir socialiniuose tinkluose.
4.4 Pristatymo patvirtinimas
Prekės laikomos pristatytomis, kai jos pasiekia Pirkėjo nurodytą adresą, nepriklausomai nuo to, ar jas priima pats Pirkėjas ar kitas tuo metu esantis asmuo.
Jei prekės nepriimamos dėl Pirkėjo kaltės (pvz., nurodytas netikslus adresas, nepavyksta susisiekti), galime pasiūlyti pakartotinį siuntimą už papildomą mokestį.
4.5 Sugadintos ar trūkstamos siuntos
Jei pastebite, kad pakuotė pažeista, privaloma tai pažymėti kurjerio pateiktame siuntos priėmimo dokumente arba atsisakyti siuntos.
Apie trūkstamas ar sugadintas prekes prašome informuoti mus per 3 darbo dienas nuo pristatymo el. paštu: info@graikiskasaliejus.lt
5. Apmokėjimo politika
Mūsų el. parduotuvėje siekiame užtikrinti saugų ir patogų atsiskaitymą. Šiuo metu siūlome šiuos apmokėjimo būdus:
- Elektroninė bankininkystė (per mokėjimų surinkimo sistemą);
- Bankiniu pavedimu. Galite atsiskaityti atlikdami tiesioginį banko pavedimą į mūsų sąskaitą. Mokėjimo duomenis gausite patvirtinę užsakymą.
Rekvizitai pavedimui:
Gavėjas: MB Lelių ūkis
Įmonės kodas: 307270581
Sąskaitos numeris (IBAN): LT817300010195775056
Bankas: Swedbank
Mokėjimo paskirtis: Užsakymo numeris [#XXXX]
Sąskaitą faktūrą ar pirkimo patvirtinimą gausite el. paštu po sėkmingo apmokėjimo. Jei turite klausimų dėl apmokėjimo – rašykite el. paštu info@graikiskasaliejus.lt
Užsakymų vykdymas pradedamas tik gavus visą mokėjimą. Jei pastebėjote klaidą ar nepavyko apmokėti – susisiekite su mumis kuo greičiau.
6. Prekių grąžinimas
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais, tinkamos kokybės maisto produktai negrąžinami ir nekeičiami. Jei gavote netinkamos kokybės prekę informuokite el.paštu info@graikiskasaliejus.lt. Grąžinamas prekes įpakuokite į originalią pakuotę, pridėkite pirkimo dokumentus.
Įsigijus nekokybišką prekę ir apie tai informavus el.paštu info@graikiskasaliejus.lt:
Prekę pakeisime identiška, tinkamos kokybės preke;
Grąžinsime jums sumokėtą sumą per 5 darbo dienas nuo grąžinimo patvirtinimo.
Grąžinimo išlaidas padengia pardavėjas. Prekės likutis negali būti mažesnis nei 95%. Visais grąžinimo atvejais, Pirkėjas pirmiausia privalo kreiptis norodytais konktaktais, ir, tik gavęs informaciją iš parduotuvės atstovo, vykdyti grąžinimą.
7. Asmens duomenų apsauga
7.1. Pirkėjo duomenys tvarkomi vadovaujantis BDAR ir mūsų [Privatumo politika].
7.2. Duomenys naudojami tik užsakymų vykdymui ir nėra perduodami tretiesiems asmenims be teisinio pagrindo.
8. Atsakomybė
8.1. Pirkėjas atsako už pateiktų duomenų tikslumą.
8.2. Pardavėjas neatsako už trečiųjų šalių (kurjerių, bankų) veiklos trikdžius.
8.3. Pardavėjas neatsako už žalą, atsiradusią dėl neteisingo ar neatsakingo prekių naudojimo.


MB Lelių ūkis
Įm.kodas 307270581
info@graikiskasaliejus.lt
Vilnius, LT-10321
INFORMACIJA:
SEKITE MUS:
KONTAKTAI:
Instagram @graikiskasaliejus.lt